Nõustamine ja tugi

Mil moel erineb tugi nõustamisest? Kuidas esitada päringut?
Kirjutanud Dmitri Schmidt
Uuendatud 11 kuud tagasi

Tugi

Me vastame kõigile päringutele, mis puudutavad töötamist Nola raamatupidamises ja Merit Aktiva süsteemis, teie põhitegevusega seotud maksuküsimusi, samuti lepingu-, tariifi- ja uute teenuste tellimisküsimusi. See teenus on kaasatud kõikidesse meie pakutavatesse tariifidesse. Anname vastuse kolme tööpäeva jooksul.

Nõustamine

Nõustame teid järgmistel teemadel: raamatupidamine, maksustamine Eestis, juriidilised toimingud teie ettevõttega, teie süsteemi IT-integratsioon meie raamatupidamistarkvaraga.

Vastame teile 3 tööpäeva jooksul, teavitades teid, kas see konsultatsioon on tasuline ja millal valmib üksikasjalik vastus teie küsimusele.

Vastused lihtsamatele küsimustele leiate mujal selles teadmistebaasis.

NB! 1-tunnised konsultatsioonid on tasuta ainult Nola 3.0 tariifi puhul. Muude tariifide puhul ei ole nõustamine tasuta.

Kuidas saata meile küsimus?

Selleks palume teil kasutada Nola raamatupidamisprogrammi isiklikul kontol asuvat nuppu, mis on ekraani paremas alanurgas.

Kuidas kontakteeruda kellegi teisega peale Nola raamatupidamisteenuse?

Algselt tuleb Nola raamatupidamist kasutada selleks, et võtta meiega ühendust. Seal on teil võimalus valida endale sobivaim suhtluskanal, mida saate edaspidi kasutada otsekontakti loomiseks meiega.

Teil on võimalus suhelda meiega läbi Nola raamatupidamise, WhatsAppi, Telegrami, Viberi või Facebooki.

Selleks, et tulevikus küsimusi esitada ilma Nola raamatupidamisprogrammi kasutamata, salvestage meie kontakt oma lemmiksuhtlusrakendusse.

Kas see vastas su küsimusele?