Samm 1. Avage LHV panga veebileht ja logige sisse. — https://www.lhv.ee/
Samm 2. Otsige üles menüü vasakus alaosas asuv sektsioon "INFO JA SEADED" ja klõpsage "Kontod ja limiidid".
Samm 3. Klõpsage nupule "Lisa kasutaja".
Samm 4. Täitke vorm raamatupidaja andmetega:
- Eesnimi: Raamatupidaja eesnimi
- Perekonnanimi: Raamatupidaja perekonnanimi
- ID-kood: Raamatupidaja isikukood
- E-posti aadress: Raamatupidaja e-posti aadress
- Telefon: Telefoninumber
Valige suvand "Õigus näha laenu- ja liisingulepinguid" (see võimaldab raamatupidajal näha informatsiooni laenude ja liisingute kohta, kui teil on neid)."
Samm 5. Märkige ära kõik oma ettevõtte kontod. Kui olete konto valinud, kuvatakse täiendav informatsioon selle kontole juurdepääsu kohta. Valige "Maksete kinnitusõigus" all valik "Ettevalmistus (0%)"..
Samm 6. Klõpsage nupule "Taotlen"
Samm 7. Kontrollige kõik andmed üle ja seejärel vajutage nupule "Kinnita".
Samm 8. Seejärel palutakse teil taotlus digitaalselt allkirjastada. Pärast taotluse allkirjastamist oma elektroonilise allkirjaga kuvatakse teade, mis kinnitab, et olete edukalt lisanud raamatupidaja oma pangakonto väljavõtete vaatamiseks ja üleslaadimiseks."