Kuidas Merit Aktiva programmis kliendiarveid koostada?

Juhul, kui on vajadus koostada klientidele arveid eesti keeles
Kirjutanud Dmitri Schmidt
Uuendatud 1 kuu tagasi

Klientidele arvete väljastamise protsessi jaoks palume teil järgida alltoodud juhiseid.

1. samm: Valige meie veebilehe menüüst 'Minu konto'.

2. samm: Vajutage "Logi sisse kontorisse" nupule.

3. samm: Valige avanenud aknas keel, mis on teile kõige mugavamaks suhtluseks.

4. samm: Sisestage oma e-posti aadress ja salasõna, mille seadsite sisse oma konto loomisel Merit Aktiva kasutajana*.

*Märkus: Kutse teie kontole saadetakse teile raamatupidaja poolt pärast raamatupidamisteenuse lepingu sõlmimist.

5. samm: Vajutage peamenüüs nuppu "Müük"

6. samm: Avanevas menüüs klikkige esimesel valikul "Kontod".

7. Samm: Vajutage nupule "Uus konto".

8. samm: Väljal "Klient" sisestage oma kliendi nimi, olgu selleks juriidiline või füüsiline isik, ning seejärel vajutage "Lisa" nupule.

9. samm: Kliendiandmete vorm avaneb. Täitke järgmised väljad:

  • Kliendi nimi
  • Registrikood (kui on olemas)
  • Käibemaksukohustuslase number (kui klient on käibemaksukohustuslane ELis)
  • Märgistage valik "Füüsiline isik või välismaine ettevõte", kui teie klient on välisriigi ettevõte või füüsiline isik.
  • Riik
  • Valuuta
  • Maksetähtaeg
  • Arve keel
  • Pangaandmed arvel – valige konkreetne pangakonto või jätke valik tühjaks, kui eelistate makset mis tahes oma pangakontole.
  • Kliendi võlgade näitamine arvel – märkige see valik, kui soovite, et klient näeks arvel oma võlgnevusi, kui neid on. Pärast nende andmete sisestamist klõpsake "Salvesta".

Vajadusel võite täita ka kõik muud väljad.

10. samm: Valige arve kuupäev ja maksetähtaeg, sisestage dokumendi number (võite järgida süsteemi poolt pakutud standardnumbristust või sisestada ise), määrake valuuta, kui arve ei ole eurodes.

11. samm: Klikkige väljal "Kaup/teenus" ja valige rippmenüüst soovitud kaup või teenus. Küsige vajadusel nõu oma raamatupidajalt, millist kirjet kasutada.

Täitke "Kirjeldus" väli toote või teenuse täpsema informatsiooniga. Sisestage kogus ja ühiku hind.

12. samm: klõpsake väljal "VAT" ja valige maksumäär.Kui te pole kindel, millist käibemaksumäära kasutada, konsulteerige oma raamatupidajaga

13. samm: Kontrollige sisestatud andmete õigsust ja vajutage nupule "Salvesta".

14. samm: PDF-faili genereerimiseks klikkige nupule "PDF". See salvestab arve PDF-vormingus teie arvutisse, mida seejärel on võimalik kliendile edastada.

Teise võimalusena võite arve saata otse programmist kliendile, kuid enne selle funktsiooni kasutamist pöörduge seadistusjuhiste saamiseks oma raamatupidaja poole.

Kas see vastas su küsimusele?